Bloglovin

Jag älskar att man kan samla alla sina favoritbloggar på bloglovin men nått som jag stör mig på är att trots att man väljer att få det äldsta inlägget först så är det inte alltid det äldsta inlägget som kommer först. 
Håller just nu på att gå igenom lite inlägg jag missat och läser flera inlägg om hur Niiinis har det på Alfonshotellet för att sen få läsa om ett inlägg om att Wow nu är vi äntligen här. Man bara va? Så först ska jag alltså läsa om hur dom har där och sen ska jag läsa att dom har kommit fram?!

Så just den saken funkar inte speciellt bra. Den laggar ganska mycket ibland också. Man läser inlägg men dom ligger kvar som lästa eller man läser en kategori men det står kvar att man har tex 10 olästa i mappen. 

Mitt betyg: Så rätt du tänkt men fel det blev! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Normal

2 barn - 1 mamma - 1 pappa
Så tokigt det kan bli..

RSS 2.0