Mätt och belåten

Min mamma ringde för ett par timmar sedan och berättade att mina kusiner var på besök och dom skulle åka in till Knivsta och handla för dom skulle grilla så hon undrade om jag ville följa med ut. Tyvärr fanns det varken plats för ungar, hundar eller gubbar utan bara mig isf. Ja tack så jag och åkte med ut till mamma och har fått både mat och efterätt. Är proppmätt. :) 
 
Jag älskar verkligen mina kusiner, allihopa, både på mammas och pappas sida! Jag har haft turen att växa upp väldigt nära mina kusiner och har, och har alltid haft, väldigt bra kontakt med dom. Jeanette och Gisele är dom som jag är närmast då det är dom som är närmast mig åldersmässigt också. Jag har nog mest underbara minnen med dom två. :) Jag är verkligen lyckligt lottad! 
Tyvärr träffar jag båda alldeles för sällan tycker jag. Konstigt nog träffar jag nästan Gisele mer än Jeanette trots att Gisele bor typ 50 mil bort medans Jeanette bara bor 5 mil bort. ;) Men om jag skulle lyfta på luren lite oftare och kanske ringa Jeanette och faktiskt fråga om vi kanske skulle hitta på nått då skulle hon nog inte tacka nej. Men det var ju det där med att lyfta luren också. :P
 
Jaja nog om det. Jag har iaf haft en jätte trevlig kväll och som alltid så har det skrattats mycket. 
 
Sitter nu och försöker klura på hur jag ska få mamma att ta hundarna imorgon så att jag, udden och barnen kanske kan ta oss en tripp till Uppsala och gå till Stadsparken eller på bio eller nått annat kul. Får se hur det funkar, annars får jag väl fortsätta operation rensning här hemma. Det behövs verkligen och jag kanske ska passa på att få hjälp av udden att flytta skrivbordet medans han fortfarande är ledig för på måndag är det ju jobb igen för hans del.

Nu ska jag däremot sätta mig och kolla på lite tv innan det är dags att lägga sig i sängen för natten. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Normal

2 barn - 1 mamma - 1 pappa
Så tokigt det kan bli..

RSS 2.0