Aktivitet

Som ni märker är det inte så aktivt här.

Jag går och funderar på om jag ska starta upp en ny blogg och inrikta mig på något speciellt då folk oftast går efter "kategorier" när dom väljer bloggar att läsa. Som tex skönhetsbloggar, mammabloggar, DIYbloggar, bak/matbloggar och liknande. Men det värsta är att jag är intresserad av så många olika saker att isf skulle jag behöva starta upp typ 4-5 olika bloggar och sånt orkar jag ju inte hålla koll på vad som ska skrivas i vilken blogg och vad jag har skrivit i vilken blogg så det kanske bara är bäst att jag först försöker komma igång att skriva.
 
Går ofta och funderar på att skriva olika blogginlägg och skriver dom i huvudet men sen när jag väl kommer till datorn så är allt som bortblåst. Jag skulle vilja ha en blogg app inprogramerad i huvudet som jag kan skriva inlägg med och sen bara tänka "Sänd" och så publiseras det. Fatta hur smidigt det skulle vara! :P Haha!

Funderar om jag ska flytta min blogg till nån annan portal eller om jag ska blogga kvar på blogg.se Ja det lär ni märka isf. Ni två som läser min blogg. :P Haha!

Nu står matlagning på schemat. :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Normal

2 barn - 1 mamma - 1 pappa
Så tokigt det kan bli..

RSS 2.0