Inspiration

Kollar runt i tidningar och på bloggar och hittar massa saker jag vill ha! Alltså gaaahhh!!! När kommer pengarna som ska finansiera hela min inköpslista?! ;) 

Skulle vilja göra om i typ alla rum. Bort med alla möbler och in med nytt, men det lär inte hända. Men lite nytt är jag sugen på. Skulle vilja fixa iordning så att jag skulle kunna få ett ordentligt ställe att ha allt mitt smink på. Just nu ligger allt utspritt, vissa saker är i olika necessärer och sen har jag lite i en papperkasse och vissa saker ligger i kartonger. Nu får jag ju det att låta som att det är mängder och det är det ju inte utan det är lite saker på varje ställe. Skulle verkligen vilja ha allt på ett och samma ställe men det finns inget ställe som passar perfekt för ändamålet än. Och då bor vi ändå i en femma... 
 
Känner mig grymt taggad att fixa iordning här hemma just nu men jag måste bara bestämma mig hur jag vill ha det och sen se till att få Udden med på noterna så att han kan bära alla tunga möbler. ;)
 
Men nu ska jag väl sova så att jag orkar gå upp imorgon.

Natti natt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Normal

2 barn - 1 mamma - 1 pappa
Så tokigt det kan bli..

RSS 2.0