Sondjävel igen!

Gick in till Rascal och tänkte ge honom lite mat och möttes av synen av 1dm sondslang utstickandes ur munnen på honom. Det här börjar bli tröttsamt nu faktiskt. Har ingen möjlighet att ta mig till Ultuna just nu när jag är ensam hemma med en sovandes William i sovrummet och alla mina körkortsslavar ligger och sover. Så det fick bli operation sondslangsborttagning, ja efter att ha rådfrågat dom på Ultuna först såklart. Eller rådfrågning och rådfrågning jag ringde mer och frågade om jag fick lov helt enkelt, hade inte så mycket annat till val. Sist vi var inne så såg jag när veterinären drog ur slangen så det kändes inte så läskigt faktiskt. Det läskiga var nog mer att klippa bort stygnen som gjorde att sonden satt fast. Men nu är sonden ute och det blir att ringa och försöka få tag på veterinären imorgon och höra hur vi går vidare från det här. Tanken var att vi skulle höras i slutet av nästa vecka och att jag skulle väga maten han äter. Jag har vägt maten men bara sen igår så ja det känns ju inte jätte styrkande att ha en dags matvägning i bagaget men det här får gå på nått sätt.

Fortsättning följer..

 

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Normal

2 barn - 1 mamma - 1 pappa
Så tokigt det kan bli..

RSS 2.0