Ordningen är återställd - Kaviarn är funnen!

Hittade ju ingen kaviar i papperskorgen och inte badkaret som även det är ett populärt ställe att kasta ner saker i. Kollade lite snabbt i leklådorna också men nada men då! Då kom jag på det! Såklart!

Det finns ett jätte roligt ställe i lägenheten där man kan kasta ner saker! Man klättrar upp på soffan och väl där finns ett jätte bra "kasta saker" hål mellan soffan och väggen. Gick dit och kolla och ja men självklart låg kaviarn där! Hittade även ett hyllplan till hamsterburar, kontrollen till ps3 och lite damm.. Lät allt ligga kvar, ingen idé att börja städa för då måste man bara fortsätta. Ruskigt tråkigt och inte alls vad jag har som planer idag! ;D Haha!

Nu kan jag äntligen äta mina ägg och motion har jag ju fått från att leta efter min kaviar så nu måste jag nog ta ledigt resten av dagen.. ;P



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Normal

2 barn - 1 mamma - 1 pappa
Så tokigt det kan bli..

RSS 2.0