Vart är kaviarn?

Kaviarn har fått ben och sprungit iväg. :/ Har ett svagt minne av att jag kanske kanske men bara kanske gav den till William igår men nu är frågan; Vart har han lagt den?! Och varför letade jag inte efter den redan igår?! Hmm.. :/

Har redan letat i papperskorgen och där var den inte.. Nej där låg bara ett pringelsrör, droppskyddet till Tassimon och en skål.. Kom av mig en stund och kom på mig själv att tänka; "Hur sjutton har han fått tag på dessa saker?!"

Jaja problemet kvarstår iaf; Min kaviar är borta! Hur ska jag då äta mina ägg?! Upp och ner? Då kanske jag inte märker att kaviarn är borta? Hmm.. Tål att tänkas på helt enkelt..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Normal

2 barn - 1 mamma - 1 pappa
Så tokigt det kan bli..

RSS 2.0