Arg..

Har gått runt och varit arg idag. Tyckt att mer eller mindre alla människor på denna jord är dumma i huvudet och stört mig på det mesta.
 
Det är faktiskt inte likt mig att gå runt och vara arg en hel dag utan jag brukar vara väldigt kortsynt och kunna vifta bort det mesta rätt fort så har helt undrat vad som varit felet med mig själv idag.
 
Det tog ca 10min sedan kom jag på det!
 
Häromdagen kom jag på den brillianta idéen att börja på en nutrillet/naturdiet diet så jag går ju runt och är lite lätt hungrig kan man väl lätt påstå. Och de flesta vet väl att när man är hungrig så kan man bli lite grinig, så det är ju inte allts konstigt med andra ord. Men nu blir jag ju lite fundersam om jag ska fortsätta eller om jag ska försöka mig på nått annat istället. Tänker äta middag idag iaf för mina shakes är slut och pulvret jag köpte hem var sjukt äckligt så det tänker jag inte ens försöka mig på. Har beställt hem nytt, annat fabrikat och annan smak.
 
Så vem vet efter middagen kanske humöret ändras. Man kan ju alltid hoppas iaf. :)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Normal

2 barn - 1 mamma - 1 pappa
Så tokigt det kan bli..

RSS 2.0