Charlie Hunnam

För ett par år sedan så följde jag en serie som hette "Queer as folk" och vart jätte kär i Nathan, en tonårskille som blir kär i en medelålders man som är känd för att ligga med alla. Jag följde den här serien och vart lite ledsen när den slutade, har för mig att den lades ner men det var ett par år sedan så jag kan minnas fel.
 
"Queer as folk"

Denna lilla tonårskille Nathan spelades av ingen annan än Charlie Hunnam, denna hunk som vi numera kan se som Jax i "Sons of anarchy". Och jag måste erkänna att det känns väldigt konstigt att se honom som denna manliga karaktären när han i mina ögon fortfarande är lilla söta naiva Nathan. Men jag måste erkänna att han är bra mycket sexigare som Jax än som Nathan. Det är nästan så att man funderar på om man kanske skulle ta sig tid och kanske kolla på ett avsnitt eller två av "Sons of anarchy". ;)
 
Nathan och Stuart
 
 
Söt då men sexig as hell nu! ;)

Tänk att Nathan kunde bli Jax! Det hade jag aldrig trott!
 
 


Kommentarer
Lexie

Har du sett Green Street Hooligans med honom?:)

Älskar för övrigt Sons of Anarchy:D

PS: Jag håller i min första bloggtävling där man kan vinna ekologiska skönhetsprodukter: http://lifeoflexie.blogg.se/2014/april/tavla-om-fina-priser-fran-ax-lin.html

Svar: Nej den har jag missat. Måste se! Ska börja kolla på Sons of Anarchy nån dag också. ;)
NaTTeLi

2014-04-08 @ 15:02:14
URL: http://lifeoflexie.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Normal

2 barn - 1 mamma - 1 pappa
Så tokigt det kan bli..

RSS 2.0