Hemsk film!

Jag och gubben har idag sett en helt hemsk och sjuk film. Efter filmen mår jag dåligt, jag mår illa! Den var helt psykiskt sjuk och äcklig. Det måste vara nått allvarligt fel i huvudet på personen som har skrivit denna filmen. Jag rekommenderar INGEN av se denna! Ni kommer att må psykiskt och fysiskt dåligt efteråt! Jag är inte den som är äckelmagad i första taget men när det kommer till sexuella överfall mot barn/bebisar då har man verkligen gått för långt! Då är det inte roligt längre. Jag älskar skräckfilmer men detta var bara en sjuk jävla film som jag önskar att jag aldrig hade sett!

Detta var väl ett trevligt inlägg att börja mitt lååånga blogguppehåll med. 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Normal

2 barn - 1 mamma - 1 pappa
Så tokigt det kan bli..

RSS 2.0