Let's dance

Sitter här och har precis kollat på reprisen av Let's dance. Är egentligen ingen som brukar följa det men jag måste erkänna att Benjamin har helt och hållet stulit mitt hjärta! Det är ju inte utan att man blir helt faschinerad och lite lite förälskad faktiskt, med varning för att låta som en cougar. ;) Det är ju helt otroligt vad duktig han är! Han trollbinder en med hans dans. 
 
Jag brukar försöka kolla nångång ibland för jag tycker det är kul att kolla på dans, det rycker lite i kroppen och man önskar att man själv kunde. Och oftast när man sitter och kollar när folk dansar så dras ens ögon till kvinnan som dansar, oavsett om det är hon som är "kändisen" eller inte. Och det är väl för att tjejerna oftast har fler och mer intressanta rörelser än vad killarna har, så oundvikligt så dras ögonen till dom, men detta gäller inte i Benjamin och Sigrids fall. Missförstå mig rätt; Sigrid är helt underbart duktig och dansar helt fenomenalt men det är nått med Benjamin som gör att min blick dras dit. Inte ens när Måns Zelmerlöw och Anton Hysén dansade kunde jag hålla mig ifrån att kolla på deras kvinnliga partners men med Benjamin då är det Benjamin och nån som dansar suddigt bredvid. Man skulle nästan kunna tro att jag är kär, men skärp er han är ju bara 16! ;P Haha!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Normal

2 barn - 1 mamma - 1 pappa
Så tokigt det kan bli..

RSS 2.0