Memebox

Nu har jag precis beställt hem min första memebox, eller ja mina tre första råka det bli.. Man fick rabatt om man köpte tre så jag tänke "bäst att passa på". :P Haha! Får bara hoppas att jag gillar det jag får. ;)

Lite roligt dock att för bara några timmar sedan så visste jag inte ens vad en memebox var och nu har jag precis beställt hem inte bara en utan tre. Friskt vågat hälften vunnet? Ja man kan ju hoppas iaf.


Och för er som inte vet så är alltså en memebox en beauty box lite likt Glossybox fast det är, om jag förstått det hela rätt, koreanska skönhetsprodukter man får. Och istället för att prenumerera så får man beställa sin box varje gång den kommer ut och av det jag såg på deras hemsida så verkar det vara åtgång på sakerna. De flesta boxarna är slutsålda. Läste inne hos Fröken Rosa att om man gillar produkterna man får i lådan så finns det tydligen möjlighet att köpa dem till rabatterat pris i deras webshop.

Det ska bli spännande att se vad jag får helt klart! Har just nu en till-vidare prenumeration på Glossybox men vart riktigt besviken på boxen jag fick idag och efter att ha kollat igenom boxarna jag fått tidigare så har jag märkt att jag använder inte det mesta. Så funderar faktiskt på att säga upp glossyboxen. Får se om jag kanske kör på memeboxen istället eller om jag helt enkelt blir boxlös i framtiden. ;)
 
Min glossybox jag fick idag.
 
 Vill ni också testa på glossyboxen? Skriv en kommentar med eran mailadress så skickar jag en inbjudan. :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Normal

2 barn - 1 mamma - 1 pappa
Så tokigt det kan bli..

RSS 2.0