Nya skor

Den här pappan i familjen är en jävel på att slita ut skor. Men sen så brukar vi ju iof bara köpa skor på typ Skopunkten till honom så det kan ju bero på det, inte bästa kvalitén.

Men nu så hade jag fått ett mail från Campadre att jag hade 100kr att handla för där så jag passade på att gå in och kolla om det fanns nått roligt som vi behöver och då har dom just nu en kampanj med Tretorn där jag hittade dessa läckra skor till pappan i familjen. Rekomenderat pris är ca 700kr, Campadres pris 399kr och sen med min rabattkod så vart slutpriset 299kr, inte helt illa faktiskt. Fast sen tillkommer ju frakten på 69kr men helt klart bättre med 299+69 än 399+69. ;) Alla bäckar små!

Så hoppas vi att dessa skor håller längre än de typ tre månaderna som alla Skopunkten skor håller. ;)

Vill ni också ta del av Campadres bra erbjudanden?!
Klicka HÄR och bli medlem!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Normal

2 barn - 1 mamma - 1 pappa
Så tokigt det kan bli..

RSS 2.0