Den där jävla sonden

Har precis gett Rascal hans sista mat och avslutade det hela med att byta hans bandage och då märkte jag att han har ju dragit ut sonden en bra bit. Stygnet som håller fast sonden har släppt och sonden har åkt ut en bit. Men matningen gick bra så jag vet inte men jag måste ringa till Ultuna imorgon och fråga lite vad vi ska göra, om man kan låta den vara eller om man ska försöka trycka in den lite? Usch ryser av bara tanken på det sista. 

Han har ju börjat äta lite nu men inte alls så pass mycket så han kan vara utan sonden. Jag som tyckte att allt gick så bra men ja man ska väl aldrig hoppas för mycket tydligen och känna sig för trygg. 
 
Jaja det är ju inget som är så pass allvarligt så att vi måste åka in nu iaf, han har fått sin medicin för dagen och sin mat så jag kan få lite sömn nu iaf förhoppningsvis.

Natti natt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Normal

2 barn - 1 mamma - 1 pappa
Så tokigt det kan bli..

RSS 2.0