In igen då..

Pratade nyss med Rascals veterinär och han sa att hans värden är mycket bättre och det låter ju bra att han har börjat äta och så men att man vill ju inte ta bort sonden förrens dom har börjat äta ca 80% av sitt dagsbehov och så långt har ju inte Rascal kommit än utan jag skulle väl kunna höfta att han kanske äter upp till 10% av sitt dagsbehov om ens det. Jag berättade också om att sonden har åkt upp och han sa att ja det måste ju kollas på men det skulle jag kunna ringa om och boka en tid imorgon. 

Fem minuter efter att vi har pratat så kräks Rascal upp sonden och rejält den här gången, den hänger ut genom munnen så han går och tuggar på den så det är bara att sätta sig i bilen och åka in nu på direkten. Jag som hade hoppats att vi hade kunnat slippa jouravgiften den här gången. Har ju bara 10.000kr kvar på försäkringen och sen får vi betala ur egna fickor. :/

Sitter och väntar på lillebror som bara skulle äta upp sin mat först.
Så ska väl göra iordning mig och Rascal.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Normal

2 barn - 1 mamma - 1 pappa
Så tokigt det kan bli..

RSS 2.0