Livingbox

Just nu håller Buzzador på att efterlysa folk att som vill vara med i deras Livingbox test. Jag har gått in och tackat ja och sen tänkte jag att det kan ju vara kul att se vad dom har att erbjuda. Hela konceptet innebär ju att dom erbjuder hushållsprodukter för hemkörning så att dom har hushållsprodukter förstår jag ju men ville kolla lite mer exakt vad och ja det finns fryspåsar, bakplåtspapper, schampoo, tvål, rengöringsmedel och dylikt men så har dom även en liten sektion med hundmat också och tydligen väldigt fancy hundgodis. Hitta nämligen detta där:
 
 
Det var mig inte illa pris på den lilla påsen på bara 130g. Jag var tvungen att maila dom och fråga om det var guldflingor i dom. ;) Måste ju vara tryckfelsnisse som varit i farten. :P
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Normal

2 barn - 1 mamma - 1 pappa
Så tokigt det kan bli..

RSS 2.0