Övernattning

Rascal fick stanna över natten men det lät först på veterinären att han tyckte att vi skulle sitta och vänta där i några timmar tills att han opererat in en ny sond. Och visst bara Rascal vaknat upp från narkosen så kan han ju komma hem igen men så kul är det inte att sitta i ett väntrum. Plus att lillebror som körde in mig skulle börja jobba kl 23.45 och när dom väl kom in och tog honom så var klockan 23.20. Så han behövde åka, mamma ringde och sa att hon var tvungen att sova för hon har sovit för lite och hållt igång hela dagen och bussarna slutar ju att gå runt 24-01 tiden så om jag hade stannat så hade jag fått sitta i väntrummet tills att bussarna började gå igen runt kl 6-tiden oavsett om Rascal blir klar innan eller inte så vi bestämde helt enkelt att han får bli kvar över natten så hämtar vi honom imorgonbitti. Får se hur jag tar mig in däremot. Lillebror har sovit två timmar på dagen idag och ska jobba hela natten, mamma måste till hästarna för att Wony visar symptom igen så det kanske får bli buss för mig. Tur att bussen stannar mer eller mindre precis utanför. ;)


Ser ni sonden som tittar ut ur mungipan?! Stackars lilla killen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Normal

2 barn - 1 mamma - 1 pappa
Så tokigt det kan bli..

RSS 2.0