25% rabatt på ett köp

Idag firar KappAhl shoppingfredag och ger alla sina kunder 25% rabatt på ett helt köp!

Jag tänkte att då ska jag passa på att köpa trosor till mig. Mina har en tendens att bara försvinna, precis som strumpor. Jag tror på allvar att det bor en snuskgubbe i min byrålåda som snor mina trosor. Taskigt! Då borde ju han köpa nya kan jag tycka, men så länge jag inte har några bevis får jag väl fortsätta att köpa nya själv. ;)
 
Men tydligen så får man inte 25% rabatt på köp 3 betala för 2, så jag fick ingen rabatt på mina trosor, men jag beställde i alla fall då jag ändå behöver dom. Så nu är det slut på att gå "comando". :P Haha!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Normal

2 barn - 1 mamma - 1 pappa
Så tokigt det kan bli..

RSS 2.0