Buzzador - Malaco Viva Lakrits


Jag har den senaste tiden buzzat Malaco Viva Lakrits Calabria. Viva Lakrits är en ny serie premiumlakrits med ursprung från Kalabrien i Italien. Viva Lakrits innehåller hela 6% lakritsrot vilket är en ovanligt hög andel som ger en tydlig smak av kvalitetslakrits och finns i tre olika smaker; Sötlakrits, Havssalt och Chili.
Påsarna är på 100g och går att köpa de flesta dagligvarubutiker som; ICA, Coop, Willys, Hemköp etc. 
Priset ligger på ca 18,90kr.


Jag är i grund och botten en chokladälskare men jag uppskattar även en god saltlakrits. Sötlakrits tycker jag däremot inte om, det passar inte alls min smak. Det ska vara salt eller inget alls. ;) 
Så bland dessa tre smaker hade jag väl inga större förhoppningar ang sötlakritsen och chilin men hade stora förhoppningar på havssalten. Tyvärr vart jag riktigt besviken då havssalten inte alls hade den saltlakritssmak som jag älskar utan den smakade mer som en sötlakrits med lite lätt salt smak, inte alls något för mig. 
Sötlakritsen och chilin var inte heller några höjdare.

William gillade sötlakritsen. ;)
 
 
Bland dom som jag har buzzat med och som jag har bjudit smakprover till så är det bara dom som från början gillar sötlakrits som har gillat lakritsen. Dom som gillar saltlakrits har inte alls varit speciellt imponerade tyvärr.

Så jag tror att du som gillar sötlakrits kan säkert hitta en ny favorit bland dessa påsar. Du som föredrar saltlakrits bör nog hålla dig till Malacos Salt och blandat istället. ;)



Som Buzzador får du utan kostnad prova nya produkter och tjänster och berätta för dina vänner. I de flesta kampanjer får du även låta dina vänner prova.
Hur länge det dröjer innan du kommer med i din första kampanj varierar beroende på hur väl du passar in i de kommande kampanjerna och vilka kampanjer som kommer.
När det finns möjlighet att komma med i en kampanj så får du information om kampanjen via email. Du väljer sedan själv om du vill vara med i kampanjen eller inte.

Följ den här länken så det framgår att det är jag som har bjudit in dig (mitt användarnamn som buzzador är flugovalpen):

https://www.buzzador.com/buzzador/index.php?file=u-signup&lang=SE&refstr=flugovalpen


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Normal

2 barn - 1 mamma - 1 pappa
Så tokigt det kan bli..

RSS 2.0