Dags att köpa nytt?

 
Min lilla favorit creme börjar ta slut. Måste försöka hinna förbi nån Body shop butik i veckan så att han kan inhandla en ny. 
 
Jag har jätte svårt för att kleta in mig i cremen och sånt som man inte kan tvätta bort på direkten. Jag hatar att vara kletig. Men denna cremen är helt underbar, jag känner mig aldrig kletig plus att den går fort in i huden. Helt underbar med andra ord. Och extra bra för mig som är en liten torrboll.

Eller så kanske man ska passa på och handla i deras webshop medans dom har 50kr rabatt på köp över 350kr. Köp över 250kr ger ju fraktfritt så då får man ju både fraktfritt och 50kr rabatt, inte illa pinkat. ;)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Normal

2 barn - 1 mamma - 1 pappa
Så tokigt det kan bli..

RSS 2.0