En till liten beställning..

Efter min förra lilla beställning hos Yves Rocher så fick jag ett trevligt välkomsterbjudande där jag fick en mascara, en premie och 50kr rabatt på min nästa beställning och efter att ha varit inne på en sminkblogg och sett en jätte snygg sminkning med en av deras kajaler så vart jag så sugen så jag var tvungen att slänga iväg en liten beställning. ;)

 
 
 
Det vart fyra olika färger. ;)
Som jag suktat efter en turkos eyeliner som är turkos och skitsnygg!
Bara längtar tills att jag får hem dessa! :D

Klicka på bilderna för att komma direkt till produktsidan hos Yves Rocher.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Normal

2 barn - 1 mamma - 1 pappa
Så tokigt det kan bli..

RSS 2.0