Extreme couponing

Sitter och kollar på Extreme couponing och min första tanke är att om det där hade funnits i Sverige då hade jag helt klart hållt på med det! Det är ju helt fascinerande hur dom kan handla för flera hundra dollar och sen med hjälp av kuponger så blir slutsumman på bara några få dollar. Helt sjukt!

De flesta har stora förråd med varor i deras garage eller på annat ställe och man blir ju lite fundersam om dom verkligen hinner använda alla saker dom köper?! Men i dagens avsnitt så köpte inte killen bara till sig själv utan han köpte och skänkte "care pack" till militären och trupperna i Afghanistan. Han hade även tidigare skänkt till behövande och det är ju toppen! Tänk att kunna skänka och hjälpa till utan att det behöver kosta en speciellt många kronor. Han handlade varor både till sin egna familj och till truppen utan att spräcka familjens budget på 50 dollar. Det är ju otroligt! Jag är lite lätt avis. Jag är lite halvbesatt av erbjudanden och sånt så om det skulle finnas i Sverige då hade jag helt klart varit en som höll på med det! ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Normal

2 barn - 1 mamma - 1 pappa
Så tokigt det kan bli..

RSS 2.0