Några duschtips

Tänkte bara dela med mig av några tips jag märkt kan vara hjälpsamma när man duschar.


Tips nr 1: Se till att inte ha huvudet direkt under duschen när du byter från kranen till duschläge.
 
Tips nr 2: Om du ligger i badet och behöver klia dig på näsan; Se då till att öppna upp handen och låta vattnet rinna ur handen innan du för den mot näsan. Varning för drunkningnskänslor om du inte tömmer handen på vatten först.
 
Tips nr 3: När du ska hälla duschcreme på benet, se till att du har benet under då annars åker cremen bara raka vägen ner i badkaret och det kan bli dyrt i längden.
 

Ja det var väl dom tipsen som jag kom att tänka på efter denna duschen. Ska se om jag själv kommer ihåg dom till nästa gång. Denna gången slapp jag iaf mötas av ett golv fullt med vatten utan denna gång hade jag en torr handduk att ställa mig på efteråt. ;)
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Normal

2 barn - 1 mamma - 1 pappa
Så tokigt det kan bli..

RSS 2.0