Nordea

Vad är det som händer egentligen?! Kan ni bestämma er hur mycket pengar jag har kvar på kontot eller? Häromdagen så hade jag 700kr för att sen på natten ha närmre 1500kr för att sen på morgonen bara ha 42kr kvar så att jag förde över 500kr från sparkontot och nu helt plöstligt har jag 1300kr på kontot.

Visst jag borde väl ha koll på mina egna pengar men jag får väl vara ärlig och säga att jag räknar med att Nordea ska ha koll. Är det så dumt av mig?!

Jaja det ska ju bli spännande att se hur mycket pengar jag har kvar när jag går upp.
Har fortfarande 427kr reserverade för en KappAhl beställning jag ringde och makulerade i fredags.

Spänningen är olidlig...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Normal

2 barn - 1 mamma - 1 pappa
Så tokigt det kan bli..

RSS 2.0