Pringles fotbollströja

 
Okej nu ska jag erkänna en av mina konstigare sidor. Jag totalt ÄLSKAR såna här kampanjer när man köper saker och får saker "gratis". ;) För det mesta får man ju stå för en fraktavgift som kan vara allt från 19kr och upp till 89kr som sist när jag fick hem en ny Tassimo. ;) 
 
Pringles har haft kampanj tidigare där man kunnat få högtalare som man fäster på deras burkar och såna har jag ett par av och dom har funkat väldigt bra faktiskt och det faktum att dom lyser också och kan skifta färg gör att även barnen älskar dom. Hållbarheten är kanske däremot inte den bästa men man har roligt den stunden dom funkar iaf. 

I detta fallet har jag faktiskt inte köpt någon pringles alls utan jag snodde koden från mammas burk och sen idag när vi var i Uppsala så hittade William en tom pringels burk precis vid en papperskorg så han ville vara duktig och tog upp den och skulle slänga den men då var jag snabb och snodde koden från den burken också.. Det kanske egentligen är sånt man inte ska erkänna.. :P Haha!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Normal

2 barn - 1 mamma - 1 pappa
Så tokigt det kan bli..

RSS 2.0