Såå trött!

Idag har jag först varit på möte i Elliotts skola med skolpsykologen. Det låter som att Elliott ÄNTLIGEN ska få sin adhd utredning. Vi fick en ny tid då dom vill träffa mig och Udden och sen så ska vi väl gå vidare med utredningen sedan. Våran nya tid den 7 OKTOBER! Lite lätt väntetid liksom. Vad kul.. Ja man får väl vara glad att det är på gång iaf. Jag har ju bara tjatat om detta sedan innan han började i förskoleklass.
 
Sen gick jag hem och vilade lite innan det var dags att åka till jobbet. Gud vad jag älskar mitt jobb! Så kul! Jag gjorde det jag skulle och sen gick jag och plockade lite med hamstrarna och tog lite bilder, tyvärr vart de flesta suddiga för min hand bara skakade hela tiden. Vet inte riktigt vad min hand håller på med.

Nu är jag så trött så att jag knappt ens orkar gå och lägga mig. Men jag ska väl göra det så att jag orkar att gå upp och gå med barnen till skolan imorgon. Sen efter jag lämnat barnen i skolan så ska jag följa med mamma till veterinären med våran katt Bettan. Det verkar som att hon har urinvägsinfektion, eller ja vi hoppas väl mest på det då det är lättast att fixa. Alltså vi hoppas ju inte att våran katt är sjuk men av de sjukdommar vi kan välja mellan så väljer vi den. ;)

Nej jag ska väl gå och lägga mig. God natt!
 
Betty Boop aka Bettan


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Normal

2 barn - 1 mamma - 1 pappa
Så tokigt det kan bli..

RSS 2.0