Spindelmannen kinderägg

När jag var på Ullared så köpte jag Spindelmannen kinderägg till barnen. Detta fick dom idag till lördagsgodis, vilket var väldigt uppskattat av barnen.
Dom fick små spindelmannen gubbar i varje ägg. 

Jag var naiv och trodde att gubbarna skulle komma hela men ack så fel jag hade! Hade jag vetat att man skulle behöva bygga ihop gubbarna själv och att dom dessutom sitter ihop väldigt dåligt då hade jag aldrig köpt dom! Ena gubben tappade huvudet, lycka till att hitta den igen sen. Nu hade vi iof tur att den hamnade på en plastpåse som ramlat ner på golvet annars hade vi aldrig hittat den igen. Huvudet är ju fan mindre än ensnorkråka!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Normal

2 barn - 1 mamma - 1 pappa
Så tokigt det kan bli..

RSS 2.0