Tobbe Trollkarl

I lördags var vi och såg på Tobbe Trollkarl på Uppsala Stadsteater då dom hade Uppsala Magic and Comedy.
Jag har velat se Tobbe Trollkarl tidigare men det har aldrig passat med tider så nu när han kom till Uppsala och tiden fanns då var jag ju tvungen att ta den. 

Kan säga att både jag, Udden och barnen hade jätte kul! Mycket magi och komedi blandat i ett och samma nummer. Tror faktiskt att jag förstår varför han är så populär som han är bland barnen. Jag vet ju varför jag gillar honom men nu förstår jag barnen också. ;) 
Elliott som tycker trolleri är jätte intressant vart ju helt frälst. :) Det var verkligen toppen! Det är inte ofta vi gör saker hela familjen utan oftast är det antingen Udden och barnen eller jag och barnen så det var kul att göra nått hela familjen. Det är ju inte alltid det lättaste att hitta saker som passar hela familjen men detta var verkligen helt fantastiskt. Mitt enda klagomål är att det var för kort! Det hade gärna fått hålla på en timme till, fast då kanske barnen hade tröttnat. :P


På vägen ut från Tobbes signering så hittade vi Zillah och Totte sittandes och skriva autografer så då smet vi förbi och snodde till oss en varsin autograf till barnen. :) William stod väl som ett frågetecken och undrade vem den där tjejen med konstiga apan var för några. :P Haha!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Normal

2 barn - 1 mamma - 1 pappa
Så tokigt det kan bli..

RSS 2.0